Natječaj

Natječaj za proširenje gradskog groblja Laste u Rovinju – Rovigno

Autor/izvor: DAZ/DAI-SAI 06/10/2025

Oznaka iz Plana nabave Raspisivaca natjecaja: VV-25-4

Registarski broj natjecaja Hrvatske komore arhitekata: 177-25/RO-AUK/NJN

RASPISIVAC I INVESTITOR natjecaja je Grad Rovinj-Rovigno, Trg Matteotti 2, 52210 Rovinj – Rovigno, OIB: 25677819890; telefon: +385 +385 52 805 250; e-mail: gradonacelnik@rovinj-rovigno.hrwww.rovinj-rovigno.hr; odgovorna osoba: Emil Nimcevic, prof., gradonacelnik, osoba za kontakt: Galena Grohovac, dipl.ing.arh..

PROVODITELJ I ORGANIZATOR natjecaja je Drustvo arhitekata Istre – Società architetti dell’ Istria (DAI-SAI); Smareglina 1, 52100 Pula – Pola; OIB: 18852569845; telefon: +385 98 331 351; e-mail: dai-sai@dai-sai.hrwww.dai-sai.hr; odgovorna osoba: Jasmina Basic, dipl.ing.arh., predsjednica DAI-SAI.

IZRADJIVACI PROGRAMA NATJECAJA su Maja Kireta, dipl.ing.arh. ovl.arh, A 3310 i Ines Hrdalo, mag.ing. prosp. arch., A 3461.

VRSTA NATJECAJA
Natjecaj se provodi u skladu s glavom II. clancima 327.-331. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016, 114/2022 – dalje u tekstu: ZJN) te ostalim odredbama ZJN-a koje se primjenjuju na projektni natjecaj te odredbama Pravilnika o natjecajima s podrucja arhitekture, urbanizma, unutarnjeg uredjenja i uredjenja krajobraza (NN 85/14) Hrvatske komore arhitekata (dalje: Pravilnik) cijih su se odredbi svi sudionici natjecaja duzni pridrzavati, ako one nisu u suprotnosti sa ZJN-om.

U smislu clanka 133. ZJN-a provedeni Natjecaj bit ce uvjet za pokretanje pregovarackog postupka bez prethodne objave za dodjelu ugovora o javnoj nabavi usluga.

Dijelovi uvjeta natjecaja prema cl. 37. Pravilnika koji nisu navedeni u Uvjetima natjecaja sastavni su dio Uputa za sudionike. Natjecatelj definiran cl. 2. st. 1. Pravilnika sukladno ZJN-u smatra se sudionikom natjecaja.

Na sudjelovanje u pregovorima bit ce pozvan pobjednik Natjecaja odnosno osoba ovlastena za projektiranje koju predlaze autor prvonagradjenog rada.

PREDMET NATJECAJA
Predmet Natjecaja je izrada arhitektonsko-urbanisticko-krajobraznog idejnog rjesenja prosirenja Gradskog groblja „Laste“ u Rovinju – Rovigno, sukladno „Programu za prosirenja groblja u Rovinju – Rovigno“ izradjenom u rujnu 2025. godine od ovlastene arhitektice Maja Kireta, dipl.ing.arh. i Ines Hrdalo, mag.ing. prosp. arch.

Temeljem prvonagradjenog natjecajnog rada izradit ce se Urbanisticki plan uredjenja prosirenja groblja sukladno clanku 16. Pravilnika o grobljima te projektno tehnicka dokumentacija za ishodjenje dozvola za gradnju, izvodjenje i nabavu radova.

SVRHA I CILJ PROVEDBE JAVNOG NATJECAJA
Gradsko groblje Laste u Rovinju-Rovigno je vrijedan i osjetljiv javni gradski prostor. Stoga narucitelj, Grad Rovinj-Rovigno, planira izraditi projektno-tehnicku dokumentaciju za prosirenje groblja temeljem najboljeg odabranog idejnog rjesenja kroz javni arhitektonsko-urbanisticko-krajobrazni natjecaj.

Namjera je narucitelja realizirati strucne inovativne ideje uz visoku funkcionalnost i kvalitetu dizajna, postivanje postojecih vrijednosti prostora te ocuvanje i oplemenjivanje njegovog integriteta i identiteta. Javni natjecaj osigurava suradnju i inkluzivnost u procesu planiranja te ukljucuje i javnost tijekom prezentacije natjecajnih radova i narednih faza izrade projektno-tehnicke dokumentacije. Time se dobiva najpravednije i transparentno strucno rjesenje. Ocekuje se da novo prosirenje rovinjskog groblja bude najbolje groblje u regiji koje ce zadovoljiti potrebe zajednice, poboljsati uslugu i dozivljaj korisnika i posjetitelja.

Idejno rjesenje obradjuje povrsinu P=19026m2. Planira se prosirenje groblja sa priblizno devetsto grobnih mjesta i gradnja zgrada ukupne povrsine BRP=903m2. Ukupna procijenjena investicija iznosi 9.500.000,00Eur+PDV.

Program natjecaja propisuje suvremeni izricaj, ekonomicnost, racionalnost, inovativnost, funkcionalnost i provedivost. Krajnji cilj natjecaja je omoguciti pronalazenje najboljeg rjesenja izmedju vise razlicitih prijedloga, prema kriterijima ocjenjivanja propisanim uvjetima natjecaja. Odabrano idejno rjesenje ce sluziti kao podloga za izradu projektno-tehnicke dokumentacije.

Lokacija i obuhvat zahvata
Groblje „Laste“ nalazi se sjeverno od kulturno povijesne cjeline Grada Rovinja.
Obuhvat zahvata idejnog rjesenja cini prostor povrsine P=19026m2 koji se nalazi sjeverno, istocno i juzno od postojeceg groblja. Zahvat obuhvaca katastarske cestice k.o. Rovinj-Rovigno, i to:
- dijelove katastarskih cestica z3120, 2586/12, 2586/13, 2590/15, 2586/16, 9678/1, 2660/3, 2660/4, 2660/5, 2661, 2660/6, 2659/1, 9949/7
- cestice 2586/7, 2586/19, 9949/10, 2660/13, 2660/14, 9949/1, 9949/11, 2660/10, 2660/11, 2586/14, 2586/20, 2660/7.

Obuhvat prosirenja groblja, odnosno prosirenje groblja koje je predmet natjecaja je podijeljen u opisu postojeceg stanja u tri zone: ZONA 1: P= 9932m2, ZONA 2: P= 5793m2 i ZONA 3: P= 3301m2_ UKUPNO P=19026m2.

Prostorno planska dokumentacija
Granica obuhvata zahvata planirana za realizaciju prvonagradjenim natjecajnim radom se razlikuje od granice povrsine namijenjene za prosirenje groblja planirane Generalnim urbanistickim planom uredjenja Grada Rovinja – Rovigno (Sluzbeni glasnik Grada Rovinja broj 7a/06, 3/08, 2/13, 7/19 i 8a/19 – procisceni tekst – u daljem tekstu: GUP), ali je granica zadanog obuhvata u skladu s Prostornim planom uredjenja Grada Rovinja – Rovigno („Sluzbeni glasnik“ Grada Rovinj-Rovigno br.: 9A/05., 06/12., procisceni tekst 01/13., ispr. 07/13., 07/13., 03/17. i 07/17. – procisceni tekst , 07/19. i 08A/19.-procisceni tekst., 02/2025. i 4/25-procisceni tekst) – u daljem tekstu: PPUG).

Grad Rovinj-Rovigno je pokrenuo izmjene i dopune GUP-a kojima ce se korigirati granica obuhvata groblja sukladno Prostornom planu uredjenja Grada Rovinj-Rovigno. Izmjene i dopune Generalnog urbanistickog plana su u fazi Nacrta prijedloga Plana, te se u prvoj cetvrtini 2026. godine planira raspisati javna rasprava. U Programu su navedene odredbe za provedbu buduceg GUP-a i njih se natjecatelji trebaju pridrzavati.

Unutar dijelova zahvata koji nisu u obuhvatu groblja odredjenog vazecim GUP-om (istocna granica obuhvata i dio iznad postojeceg parkiralista – vidi poglavlje 11.1. i kartu na stranici 32. Programa natjecaja), idejnim rjesenjem se ne moze planirati namjena groblje (graditi grobna mjesta, zgrade…) vec je potrebno planirati obradu partera i krajobrazno uredjenje.

Temeljem prvonagradjenog natjecajnog rada izradit ce se Urbanisticki plan uredjenja prosirenja groblja sukladno clanku 16. Pravilnika o grobljima te projektno-tehnicka dokumentacija za ishodjenje dozvola za gradnju, izvodjenje i nabavu radova, a po donosenju GUP-a koji je trenutno u izradi.

Projektni zadatak
Projektni zadatak za izradu idejnog natjecajnog rjesenja je detaljno raspisan u Programu natjecaja.

PRAVO SUDJELOVANJA
Ocekuje se formiranje strucnih timova koje cine strucnjaci iz odgovarajucih podrucja sukladno natjecajnom zadatku.

Sposobnost/strucnost sudionika natjecaja je zadovoljena kada:
• barem jedan od koautora natjecajnog rada (Sudionik 1 natjecaja) ispunjava uvjet:
1 ovlasteni arhitekt ili druge primjenjive inozemne kvalifikacije.
• barem jedan od koautora natjecajnog rada (Sudionik 2 natjecaja) ispunjava uvjet:
1 krajobrazni arhitekt upisan u imenik krajobraznih arhitekata ili dipl.ing.kraj.arh., mag.ing.prosp.arch. ili dipl.ing.agr. – vrtlarstva i oblikovanja pejzaza ili dipl.ing.agr. – uredjenje krajobraza ili druge primjenjive inozemne kvalifikacije.

Zakljucno, obavezno je sudjelovanje oba sudionika u izradi idejnog rjesenja, odnosno natjecajnog rada. Jedna osoba moze posjedovati uvjete za jednog ili vise sudionika natjecaja.

Pravo sudjelovanja u svojstvu sudionika natjecaja imaju sve ostale fizicke ili pravne osobe bez obzira na mjesto sjedista/prebivalista. U natjecaju mogu sudjelovati i suradnici koji se ne smatra/ju autorom/koautorima natjecajnog rada.

Svaki od sudionika natjecaja, pojedinac ili zajednica sudionika natjecaja, ima pravo sudjelovanja na ovom Natjecaju samo s jednim natjecajnim radom. Osobe koje su sudjelovale u izradi jednog od natjecajnih radova ovog natjecaja kao suradnici ne mogu predati natjecajni rad samostalno.

Na Natjecaju kao sudionici natjecaja ne mogu sudjelovati: zaposlenici Raspisivaca i predstavnici Raspisivaca koji obavljaju upravljacke poslove, zaposlenici i upravljacko tijelo Provoditelja², Voditelj natjecaja, Zamjenik voditelja natjecaja, clanovi Ocjenjivackog suda, zamjenici clanova, strucni savjetnici, tajnica Natjecaja, clanovi tehnicke komisije, izradjivac natjecajnog elaborata, kao i njihovi suradnici i srodnici u prvom i drugom koljenu, kao i svi ostali koji bi narusili ravnopravnost sudionika natjecaja ili neovisno odlucivanje Ocjenjivackog suda.

Postojanje sukoba interesa izmedju Narucitelja i gospodarskih subjekata i s njima povezanih osoba utvrdjuje se prema clancima 75. do 83. ZJN-a i jednako se primjenjuje i na sudionike natjecaja i na ponuditelje.

² Pri provedbi postupaka nabave u kojima sudjeluje Provoditelj prema posebno ugovorenim pravilima upravljacko tijelo Provoditelja predstavljaju predsjednica i dopredsjednik.

U smislu Zakona o javnoj nabavi, narucitelj je u sukobu interesa sa sljedecim gospodarskim subjektima:
1. Atelier Bruno Juricic d.o.o., Viska 2, Pula
2. ‘BLOK 1:1′ d.o.o., Ulica Buraj 3, Mareda
3. hpnj + d.o.o., Zvonimirova ulica 75, Zagreb
4. In scape j.d.o.o., Donje Celo 47, 20 Kolocep
5. Kostrencic i Krebel-arhitekti d.o.o., Suhinova 15, Zagreb
6. MK projekt d.o.o., Tome Masarykova 21, Varazdin
7. AAI-ISKRA d.o.o., Ulica Marka Marulica 16, Rovinj-Rovigno
8. Ured ovlastene krajobrazne arhitektice Ksenija Jurcic-Diminic, Bosanska 17, Zagreb
9. Jana Nature Company, Obrt za ostale strucne, znanstvene i tehnicke djelatnosti, Drscevka 23, Pazin,
10. LOODUS PUNKT d.o.o., Gervaisova ulica – Via Drago Gervais 45, Pula – Pola,
11. SANGRAD AVP d.o.o., Ulica Stjepana Babonica 21, Zagreb,
12. Komunalni servis d.o.o., Trg Na Lokvi 3/a, Rovinj – Rovigno

KOMUNIKACIJA I RAZMJENA INFORMACIJA IZMEDJU NARUCITELJA I GOSPODARSKIH SUBJEKATA
U skladu s odredbama clanka 328. ZJN-a obavijest o projektnom Natjecaju stavit ce se na raspolaganje svima koji su zainteresirani za sudjelovanje u Natjecaju, na nacin da ce se ona objaviti na stranicama Elektronickog oglasnika javne nabave RH (dalje: EOJN), na mreznim stranicama Raspisivaca: www.rovinj-rovigno.hr i na mreznim stranicama Provoditelja Natjecaja: www.dai-sai.hr, te u dnevnom tisku.

Obavijest o projektnom Natjecaju i rezultatima Natjecaja Provoditelj dostavlja Raspisivacu, drustvima arhitekata clanicama UHA-e i Hrvatskoj komori arhitekata.

Obavijest o rezultatima projektnog Natjecaja objavit ce se u EOJN-u, te u dnevnom tisku, kao i na stranicama Raspisivaca i Provoditelja.

NATJECAJNA DOKUMENTACIJA
Natjecajni elaborat Raspisivac stavlja natjecateljima na raspolaganje u digitalnom obliku u Elektronickom oglasniku javne nabave RH u Narodnim novinama (EOJN: https://eojn.nn.hr/), na mreznim stranicama Raspisivaca (GRAD ROVINJ – ROVIGNO: https://drive.google.com/file/d/1oN5xJppTp2ZJGJssqA302wUIMaVSm0Ob/view?usp=sharing ) na mreznim stranicama Provoditelja natjecaja (DAI-SAI: www.dai-sai.hr). Natjecajna dokumentacija se nalazi na navedenim poveznicama uz neogranicen, izravan i besplatan pristup.

ROKOVI NATJECAJA
Pocetak natjecaja je srijeda 1. listopad 2025. godine.

Krajnji rok za predaju projekata/natjecajnih radova je petak 5. prosinac 2025. do 15,00 sati u pisarnici Grada Rovinja – Rovigno, na adresi Trg Matteotti 2, 52210 Rovinj – Rovigno, bez obzira na nacin dostave.

Natjecajni radovi koji stignu nakon propisanog roka za predaju natjecajnih radova nece se uzeti u razmatranje.

Sudionici projektnog natjecaja obavezno dostavljaju obrazac projekta (automatski ga generira modul EOJN prilikom prijave) kroz EOJN RH dok se natjecajni radovi dostavljaju fizicki izvan sustava EOJN RH.

Pitanja se postavljaju putem sustava Elektronickog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske (dalje: EOJN RH) modul Pitanja/Pojasnjenja dokumentacije o nabavi najkasnije do ukljucivo utorak 21. listopad 2025. Odgovori na pitanja daju se na istim internetskim stranicama kao i osnovna dokumentacija najkasnije do ukljucivo petak 31. listopad 2025.

Ocekivani zavrsetak rada Ocjenjivackog suda je do utorka 23. prosinca 2025.

REZULTATI NATJECAJA
Ocjenjivacki sud nakon donosenja Odluke ocjenjivackog suda o nagradjenim natjecajnim radovima otvara za svaki rad prvo omotnicu s oznakom „ADRESA ZA OBAVIJESTI“. Ocjenjivacki sud potom otvara i omotnicu s oznakom „AUTOR“. Ako se nakon otvaranja omotnice „AUTOR“ ustanovi da autor nagradjenog rada nije imao pravo sudjelovanja, takav se rad diskvalificira, oduzima se dodijeljena nagrada, a ostali nagradjeni radovi unaprjedjuju se za jedno mjesto prema rang listi utvrdjenoj u postupku ocjenjivanja. Razlozi diskvalifikacije upisuju se u zapisnik sjednice Ocjenjivackog suda. Odmah po zavrsetku sjednice Ocjenjivackog suda i potpisivanja zapisnika koji sadrzi Odluku Ocjenjivackog suda o nagradjenim natjecajnim radovima, zapisnik se dostavlja na daljnje postupanje Raspisivacu zajedno s omotnicom „OSOBA OVLASTENA ZA PROJEKTIRANJE“ prvonagradjenog rada. Temeljem Odluke Ocjenjivackog suda o nagradjenim natjecajnim radovima objavljuje se Obavijest o rezultatima projektnog natjecaja u EOJN-u i na mreznim stranicama Raspisivaca i Provoditelja. Obavijest o rezultatima natjecaja Raspisivac objavljuje u EOJN, u roku sukladno ZJN.

Oglas o rezultatima natjecaja dostavit ce se i Hrvatskoj komori arhitekata, Udruzenju hrvatskih arhitekata, regionalnim drustvima arhitekata te ostalim zainteresiranima.

Izlozba natjecajnih radova odrzat ce se u roku od otprilike 30 dana od dana objave dokumenta Obavijest o rezultatima projektnog natjecaja. Tijekom trajanja izlozbe organizirat ce se razgovor Ocjenjivackog suda s sudionicima natjecaja na koji ce Provoditelj pozvati sve sudionike natjecaja, clanove Ocjenjivackog suda, zamjenicu clana, strucne savjetnike, tehnicku komisiju, tajnicu Natjecaja i predstavnike Raspisivaca.

OCJENJIVACKI SUD
Za ocjenu radova imenovan je Ocjenjivacki sud u sastavu od pet (5) clanova i jedne (1) zamjenice clanova Ocjenjivackog suda, uz strucne savjetnike, tehnicku komisiju i tajnicu natjecaja.

Clanovi Ocjenjivackog suda (OS):
1. Prof. Helena Paver Njiric, dipl.ing.arh., ovlastena arhitektica, predstavnica Provoditelja, predsjednica OS-a,
2. Doc.dr.sc. Alan Kostrencic, dipl.ing.arh., predstavnik Raspisivaca, dopredsjednik OS-a,
3. Bruno Juricic, arhitekt, predstavnik Raspisivaca
4. Ksenija Jurcic Diminic, krajobrazna arhitektica, predstavnica Provoditelja
5. Mr.sc. Berislav Iskra dipl.ing.arh., predstavnik Provoditelja

Zamjenica clana OS -a:
1. Jasmina Basic, ovlastena arhitektica, predstavnica Provoditelja

Strucni savjetnici:
1. Valentina Krizman, dipl.oec., predstavnica Komunalnog servisa d.o.o.
2. Dr.sc. Zeljko Zgrablic, dipl.ing.sum., ovlasteni inzenjer sumarstva
3. Zoran Glivarec, dipl.ing.arh., predstavnik Ministarstva kulture i medija

Tehnicka komisija:
1. Galena Grohovac, dipl.ing.arh, predstavnica Raspisivaca
2. Maja Kireta, ovlastena arhitektica, predstavnica Provoditelja

Tajnica natjecaja:
1. Daria Tabulov-Strelov, dipl.ing.arh., predstavnica Provoditelja

NAGRADE
Odredjuje se nagradni fond u ukupnom iznosu od 60.000,00 eura neto, odnosno 81.000,00 eura bruto.

Radovima koji su strucno izradjeni i odgovaraju uvjetima odredjenim ovom dokumentacijom za nadmetanje Ocjenjivacki sud ce dodijeliti nagrade kako dalje slijedi:

Nagrada            Broj nagrada     Neto iznos (eura)   *Bruto iznos (eura)
Prva nagrada               1                     24.000,00               32.400,00
Druga nagrada             1                     15.000,00               20.250,00
Treca nagrada              1                      9.000,00                12.150,00
Cetvrta nagrada            1                      7.200,00                 9.720,00
Peta nagrada                1                      4.800,00                  6.480,00

*Procijenjeni bruto iznosi izracunati su uvecanjem neto iznosa za pripadajuci porez, prirez i doprinose prema modelu obracuna autorskih ugovora sukladno vazecim propisima, a odnose se na isplatu nagrada fizickim osobama koje nisu obveznici PDV-a. Za fizicke osobe koje su obveznici PDV-a isplate ce se vrsiti na temelju ispostavljenog racuna, a PDV ce se obracunati na navedeni bruto iznos. Za pravne osobe koje nisu obveznici PDV-a isplate ce se vrsiti na temelju ispostavljenog racuna za neto iznos, dok ce se za pravne osobe obveznike PDV-a na neto iznos obracunati PDV.

Raspisivac ce nagrade natjecateljima i naknade radnim tijelima isplatiti u roku od 30 (trideset) dana od dana Obavijesti o rezultatima natjecaja..

KRITERIJI ZA ANALIZU I OCJENU NATJECAJNIH RADOVA
Pored uskladjenosti rada s uvjetima raspisa, u pogledu sadrzaja i obveznih priloga, pri ocjenjivanju radova ocjenjivacki sud valorizirat ce radove u skladu sa sljedecim kriterijima:
- jasnoca koncepta cjelovitog rjesenja
- autenticnost, suvremenost i prepoznatljivost rjesenja
- estetska i oblikovna kvaliteta rjesenja
- funkcionalnost rjesenja
- racionalnost, ekonomicnost i provedivost rjesenja

Iz Natjecaja ce se iskljuciti radovi:
- predani poslije roka navedenog u Uvjetima natjecaja,
- koji ne sadrzavaju graficke, tekstualne i dodatne priloge prema tocki 5.2. navedene u Uvjetima natjecaja,
- za koje nije dostavljen obrazac projekta kroz EOJN RH.

JEZIK NATJECAJA
Natjecaj se provodi na hrvatskom jeziku i latinicnom pismu.

PLANIRANA OKVIRNA SVEUKUPNA VRIJEDNOST INVESTICIJE (IZGRADNJE)
Natjecaj se provodi u skladu s Poglavljem 2., clancima 327., 328., 329., 330. i 331. ZJN-a, ostalim odredbama ZJN-a, koje se primjenjuju na projektni Natjecaj te odredbama Pravilnika HKA-e, ako one nisu u suprotnosti sa odredbama ZJN. Projektni Natjecaj provodi se kao postupak koji prethodi postupku sklapanja ugovora o javnim uslugama u dogovoru s Raspisivacem sukladno clanku 327. stavku 3. ZJN-a. Procijenjena vrijednost javne nabave sukladno clanku 327. ZJN-a sastoji se od isplate nagradnog fonda u bruto iznosu, isplate naknada radnim tijelima u bruto iznosu, izrade projektno-tehnicke dokumentacije u iznosu bez PDV-a, te iznosi ukupno 638.440,00 eura. Procijenjena vrijednost javne nabave rasclanjuje se na sljedece dijelove: Nagradni fond iznosi neto 60.000 eura i *bruto 81.000,00 eura, naknade radnim tijelima neto 23.400,00 eura i *bruto 37.440,00 eura i cijena usluge izrade projektno-tehnicke dokumentacije iznosi ukupno 520.000,00 eura bez PDV-a.

CIJENA IZRADE PROJEKTNO – TEHNICKE DOKUMENTACIJE
Cijena usluge projektno-tehnicke dokumentacije formira se sukladno Pravilniku o standardu usluga Hrvatske komore arhitekata, odnosno potrebnom broju norma-sati i primjenjivoj prosjecnoj trzisnoj cijeni norma-sata koju utvrdjuje Hrvatska komora arhitekta istrazivanjem trzista. Cijena izrade projektno-tehnicke dokumentacije iznosi 520.000,00 EUR bez PDV-a.

Svi ostali uvjeti detaljno su navedeni u Uvjetima natjecaja.

Natjecaj je objavljen u skladu s odredbama Pravilnika o natjecajima s podrucja arhitekture, urbanizma, unutarnjeg uredjenja i uredjenja krajobraza (NN, broj 85/14) i Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 120/16 i 114/22), a kojih su se svi sudionici obvezni pridrzavati.

Ostalo

Natječaj

DOM ZDRAVLJA ZAGREB - ZAPAD - AMBULANTA VRBANI, DRUŠTVENI DOM I KNJIŽNICA

16/05/2025
DAZ
GRAD ZAGREB raspisuje, a DRUŠTVO ARHITEKATA ZAGREBA (DAZ) organizira i provodi Javni, opći, anonimni, u jednom stupnju, za realizaciju, I. stupnja složenosti  P R O J E K T N I  N A T J E Č A J za izradu idejnog arhitektonsko – urbanističkog rješenja za DOM ZDRAVLJA ZAGREB - ZAPAD - AMBULANTA VRBANI, DRUŠTVENI DOM I KNJIŽNICA. Novi rok predaje natječajnih radova je 26.06.2025. godine do 16:00 h.

Pismo

Dopis Hrvoja Hrabaka Upravnom odboru DAZ-a

11/04/2025
DAZ/Hrvoje Hrabak
Objavljujemo dopis člana Društva arhitekata Zagreba, Hrvoja Hrabaka, upućen Upravnom odboru DAZ-a.

Skupština

43. Redovita i Izborna sjednica Skupštine DAZ-a

07/04/2025
DAZ
Obavijest članovima o 43. Redovitoj i Izbornoj sjednici Skupštine DAZ-a 13.5.2025. - u prilogu radni materijali, obrazac za punomoć i izborna lista.

Obljetnica

Dani Andrije Alešija u Zagrebu

07/04/2025
Ardijan Karlo Gashi
Pozivamo vas na obilježavanje 600. godišnjice rođenja i 520. godišnjice smrti hrvatskog ranorenesansnog arhitekta i kipara albanskog porijekla Andrije Alešija.

Članstvo

Programi Društva arhitekata Zagreba u 2025. godini / Poziv na učlanjenje i obnovu članarina

02/04/2025
DAZ
Zahvaljujemo se svim članovima koji plaćanjem članarina podupiru djelovanje DAZ-a kroz programe, sekcije i natječaje te pozivamo nove članove na učlanjenje!

Rezultati

Dječji vrtić i mjesni odbor Sesvetska Sela

02/04/2025
DAZ

Rezultati Natječaja za izradu idejnog rješenja zgrade javne namjene DJEČJEG VRTIĆA I MJESNOG ODBORA SESVETSKA SELA. 
 

GUP

Povodom ponovnog traženja dopune Konačnog prijedloga Izmjene i dopune GUP-a grada Zagreba

31/03/2025
DAZ
Dopis predsjednika Društva arhitekata Zagreba, Ivana Križića, upućen gradonačelniku grada Zagreba, Tomislavu Tomaševiću, povodom ponovnog traženja dopune Konačnog prijedloga Izmjene i dopune Generalnog urbanističkog plana grada Zagreba prenosimo u cijelosti.

Nagrada

Dobitnik nagrade „Viktor Kovačić“ za životno djelo je Krešimir Ivaniš

27/03/2025
DAZ/UHA
Udruženje hrvatskih arhitekata nagradu „Viktor Kovačić“ za životno djelo u 2024. godini dodjeljuje Krešimiru Ivanišu. Povodom toga objavljujemo kratki razgovor s Krešimirom Ivanišem snimljen u sklopu DAZ-ovog programa "Sedam desetljeća arhitekata na Trgu".

Novije

Program DAZ-a realiziran je uz potporu:

 


Godišnjaci DAZ-a:

 

 





 


Partneri:

 

 

 

 

 


Medijski partneri:

 

 

 

 

Društvo arhitekata Zagreba
Trg bana Josipa Jelacica 3/1
t +385 1 4816151
daz@d-a-z.hr

DAZ bilten:

Prijavite se
Copyright ©2025 DAZ.