Posebni gosti konferencije ARTUR koja se održava 27. ožujka 2014. u Hotelu WESTIN u Zagrebu su Gijs van den Berg i Matthijs de Jongh iz Agencija KesselsKramer, koji će održati predavanje u kojem će nas upoznati s radom svoje Agencije kroz primjere marketinga lokacija.
Društvo arhitekata Zagreba u sklopu projekta Artur (Arhitektura i turizam) nastalog u suradnji s Institutom za turizam, Hrvatskim savjetom za zelenu gradnju, Društvom arhitekata Zadra, Društvom arhitekata Dubrovnika i Društvom arhitekata Istre organizira konferenciju ARTUR 27. ožujka 2014. u Hotelu WESTIN, Zagreb na temu Turistički prostor: Grad i regija. Među mnogobrojnim predavačima su i posebni gosti iz Nizozemske Gijs van den Berg i Matthijs de Jongh iz Agencija KesselsKramer koji će govoriti o marketingu lokacija, mjesta, gradova, hotela, hostela i događanja. Svi primjeri imaju jednu te istu poveznicu: Privući ljude. Donosimo vam kratki pregled onoga što nas očekuje.
Projekt "I Amsterdam" je izložba fotografija u organizaciji agencije KesselsKramer (u suradnji s partnerima) u svrhu promocije grada Amsterdama. Dvadeset priznatih amsterdamskih fotografa imalo je zadatak zabilježiti grad iz vlastite perspektive, što je rezultiralo osobnim i raznovrsnim portretima suvremenog Amsterdama. Moto "I Amsterdam" i danas se koristi u promociji grada.
CitizenM - lanac hotela za novu vrstu međunarodnih putnika, onih koji su stalno na putu. Takve putnike, hotel promovira kroz svoje komunikacijske kanale, od hotelskih postera preko oznaka na vratima do bočica šampona. Agencija KesselsKramer zaslužna je za brandiranje hotela, pa tako i samog imena.
Hans Brinker Budget Hotel ponosi se činjenicom da je najgori hotel na svijetu. Agencija KesselsKramer je ističući nedostatke hotela pripomogla da hotel zadobije povjerenje posjetitelja koji ne vjeruju reklamama. Usuđujući se biti najgori, hotel je dosegnuo maksimalnu posjećenost na tjednoj bazi. Posjetitelji koji su imali hrabrosti ući u hotel kroz škripava vrata bili su iznenađeni činjenicom da hotel i nije tako loš kako je prikazan u reklamama. Cijela akcija je pripomogla u smanjenju broja pritužbi na hotel.
Još od 1960. godine, svakih deset godina u Nizozemskoj se održava svjetski hortikulturni Expo nazvan Floriade. 2022. godine Expo će se održat u najmlađem gradu u Nizozemskoj. Floriade je međunarodna izložba inovacija na polju hortikulture, a ono što je najupečatljivije jest naslijeđe koje Floriade ostavlja za sobom u mjestima gdje se održava. U Almereu će se izgraditi trajni zeleni gradski okrug koji će se zvati Almere Floriade. Zadatak je pripao uredu MVRDV koji će kombinira planove za Expo s potrebama sve brže rastućeg grada, agencija KesselsKramer će učiniti svoje na polju brendiranja.
Više o Agenciji KesselsKramer saznajte ovdje. Više o konferenciji ARTUR potražite na našem web-u ovdje, a prijaviti se možete ovdje.
Pokrovitelji programa:
Potpora:
Sponzori programa:
Medijski partneri: