Opis
Organizacija trgovačkih prostora po sistemu mall-a u principu ne uključuje više od dvije etaže jer
u slučaju više etaža postoji realna mogućnost da prizemni prostori ne dobiju dovoljno svjetlosti u centralnoj komunikacijskoj zoni, što cjelom prostoru smanjuje na atraktivnosti i orjentaciji.U slučaju da, kao u ovom projektu, postoji zahtjev za dodatnim trgovačkim površinama organiziranim na više etaža, prostor mall-a pati ne samo od uske širine centralnog djela, već i od dvostrano orjentiranih, preplitkih prostora koji opterećuju fasadu mall-a svojom širinom.
Optimalna organizacija za takav slučaj je jednostrana orjentacija sa galerijama prema vanjskom prostoru, što je i primijenjeno. Iz toga proizlazi jednostavna prostorna orjentacija te atraktivnost
kompleksa koji se očitita preko fasade.
Centralna jezgra je izvedena na način da u raznim postavama poslovnog prostora omugućuje podjelu prostora i do 5 biro po katu sa mogučnošću definiranja klase biroa
prema potrebama. Konstrukcija je u potpunosti predviđena kao armirano betonska s ojačanim centralnim jezgrama i rasterom stupova koji se provlače do nivoa garaža. Konstruktivni raster je 7,5 x7,5 m ili 7,5 x 8, 75 m, bazirano na modularnom rasteru za poslovni dio objekta od 1,25 m.
Visina podzemnih etaža je 3,0m , prizemnih trgovačkih prostora 4,5 m , te poslovnih prostora 3,90 m.
Tip projekta |
Mix‐use |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2009 |
Lokacija |
Zagreb SCZ Jankomir |
Površina |
50000 - 100000 m2 |
Površina (brutto) |
90548,4 m2 |
|
|
Tvrtke koje sudjeluju
ARC d.o.o. Autor
Nagrade preko natječaja
Jedna od dvije jednakovrijedne II NAGRADE (Natječaj za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja Poslovne zgrade na području SCZ Jankomir u Zagrebu) 06.05.2009