Opis
Volumen tornja postavljen je na čvrstu i lagano deniveliranu plohu artificijelno oblikovanog (nasipanog prema sjeveru) partera prizemlja
zgrade kojom se odgovara na potrebu urbanističko-prometnog rješenja deniveliranog križanja dvije avenije: postojeće Zagrebačke avenije i planirane Vrapčanske (u koridoru čije je planiran i promet tramvaja). Impostacijom volumena na (prema Zagrebačkoj aveniji) blago rastući
parter dao je dignitet visinskom položaju glavnog ulaza u zgradu. Prilaz tornju pješaka i vozila organiziran je s Vrapčanske. Prostoru za parking se pristupa uz i pod korpusom zgrade u nivou niže kote deniveliranog prizemlja (nivo Vrapčanske) te dalje natkrivenom zavojitom
kolnom rampom u etaže podrumske garaže. Zgrada je po visini sačinjena oko jezgre koju čini max. 6 dizala (sigurnosno, prijevoz ljudi, dostavno), a povezana je od vrha do najdubljeg
podruma s max. 2 sigurnosna stubišta. Iz podrumskih etaža namijenjenih garažnom prostoru s tehničkim prostorijama i zonama dostave (za trgovački dio kao i restorantski dio) postoje još 2 evakuacijska stubišta do partera u prizemlju. Prilaz garažama u podrumu je zavojitom kolnom rampom s nivoa prizemlja. Iz podrumskih garažnih etaža, dijela otvorenog parkinga u nižem dijelu prizemlja te deniveliranog ulaznog prostora u prizemlju kao distribucijskog prostora za cijelu zgradu pristupa se do trgovačkog dijela u nižim katovima te uredima na 6.-15. katu zgrade. Na 15. katu je i prostor za fitnes. Kafić je na 16.katu a restoran je smješten u najvišem dijelu tornja na posljednja 3 kata. Funkcionalno gledano katovi tornja su monofunkcionalni osim u prostoru prizemlja i na 15 katu.
Tip projekta |
Mix‐use |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2009 |
Lokacija |
Zagreb Zagrebačka-Vrapčanska |
Površina |
50000 - 100000 m2 |
Površina (brutto) |
54469,45 m2 |
|
|