Najbrži prst
DAZ i R.E.D. Star poklanjaju 25 ulaznica za RME
Autor/izvor: DAZ 20/09/2012
Društvo arhitekata Zagreba i R.E.D. Star poklanjaju 25 besplatnih ulaznica za Retail Matchmaking Event koji se 27. i 28. rujna održava u hotelu Regent Esplanade.
Najbržih 25 arhitekata koji se jave na mail s naslovom "Ja zelim kartu" dobit će besplatnu kartu koja vrijedi za dvije osobe. U mailu samo treba navesti ime arhitektonskog ureda i puna imena i prezimena sudionika na koje će glasiti ulaznica. Prijave traju do ponedjeljka, 24. rujna, do 17 sati.
Više detalja o samom eventu dao nam je Renato Librić, osnivač i direktor tvrtke R.E.D. Star.
Organizirate takozvani "speed dating" event za developere i retailere? Što je zapravo taj dvodnevni event? Kako pomaže arhitektima?
Retail Matchmaking Event je stvoren kako bi spojio developere i vlasnike shopping centara u jugoistočnoj Europi s internacionalnim retailerima koji još nisu prisutni na tržištu, a žele se proširiti u regiju. Također je namijenjen svima onima koji su zainteresirani za dobivanje franšize stranih retailera, kao i agencijama koje se bave iznajmljivanjima shopping centara jer na taj način mogu upoznati svježe retailere željne ekspanzije.
Što se tiče arhitekata ovo je savršen event gdje mogu prezentirati svoje usluge velikim internacionalnim retailerima od kojih će barem njih 10 ući na naše tržište u 2013. Svi znamo da će ti retaileri trebati arhitekte da ih prate u njihovoj ekspanziji što znači potencijalno puno posla za onaj arhitektonski studio kojeg odabere jedan takav veliki strani brand.
Event točnije pokriva Austriju, Mađarsku, Sloveniju, Hrvatsku, BiH, Srbiju, Bugarsku, Rumunjsku, Crnu Goru, Makedoniju i Tursku.
Sam event je koncipiran na principu "speed datinga". Drugim riječima, svi posjetitelji koji su osigurali svoje ulaznice koriste naš on-line Matchmaking sustav kako bi pristupili bazi svih retailera i developera koji će biti na eventu te na taj način unaprijed dogovaraju svoje "speed dating" sastanke koji traju 45 minuta (za developere) ili 15 min (za sve ostale posjetitelje). Taj princip organiziranja sastanaka omogućava svim sudionicima vrlo fokusirana i produktivna dva radna dana.
Od kuda uopće ideja za tako nečim?
Ideju za stvaranje ovog jedinstvenog eventa preporučio mi je Timothy Meguinness, direktor ICSC (International Council of Shoping Centers) nakon što smo bili na njihovom Retail Connections Eventu u Londonu ranije ove godine.
Tada smo obojica shvatili da su mnogi internacionalni retaileri zainteresirani za širenje u Hrvatsku i zemlje u regiji, ali nisu imali dovoljno transparentnih informacija o tržištu, niti kvalitetnih kontakata s vlasnicima postojećih shopping centara. Pogotovo su bili zainteresirani da se slični event održi u regiji. Tako da smo u Lodonu odlučili da ćemo kreirati regionalni event koji će zadovoljiti potrebe internacionalnih retailera i spojiti ih s ključnim ljudima iz industrije.
Dakle, vi dovodite nove retailere koji do sada nisu bili prisutni u Hrvatskoj i regiji i spajate ih s raznim developerima koji drže shopping centre u našoj regiji... Koji sve novi retaileri dolaze, odnosno, bude li sreće, koji bi se sve dućani uskoro mogli pojaviti na našem tržištu?
Da. R.E.D. Star čini upravo to. Za sada imamo preko 40 retailera koji na event dolaze iz zapadne Europe kao i preko 10 retailera koji dolaze is Turske. Što se tiče novih retailera na tržištu regije već sljedeće godine možemo vidjeti Abecrombie&Fitch, Alshaya, Debenhams, Dechatlon, Percassi Group, Praktiker i Colins iz Turske, između ostalih.
Kako će izgledati jedan prosječni sastanak developera i retailera na eventu? Koliko traje, kako to izgleda?
Kako su sastanci ugovoreni mjesec i pol dana unaprijed, jedan sastanak će biti vrlo fokusiran i razgovarati će se konkretno o projektu, lokaciji, visini rente, roku najma i ostalim komercijalnim uvjetima potrebnima za ulazak jednog internacionalnim retailera u shopping centar. Sastanci između retailera i developera traju po 45 min za VIP stolom koje su developeri rezervirali još u 5 i 6 mjesecu ove godine. Za sve ostale sastanci će biti više poput "speed datinga" gdje će stranke imati 15 min vremena za izmjenu kontakata i sažetku prezentaciju. Naravno, na večer prvog dana svi sudionici će imati mogućnost družeenja u opuštenijoj atmosferi za vrijeme VIP koktel partija uz prigodnu glazbu i ukusnu hranu.
Na vaš event će doći i arhitekti. Kako će izgledati ti sastanci?
15 minuta kratke prezentacije između arhitekata i retailera nakon kojeg će retailer poslati sve adekvatne podatke o budućim projektima na kojima mogu surađivati u regiji, naravno ukoliko arhitektonski ured zadovoljava visoke kriterije koje internacionalni retaileri traže. Dakle brzo, sažeto i u glavu.
Zašto doći na Retail Matchmaking Event?
Na ovaj event treba doći je jedini takve vrste u regiji gdje će sudionici moći upoznati ključne ljude u regiji kroz dva dana intenzivnih sastanaka. Također ovaj event štedi novac i vrijeme svih sudionika. Kako? Pa samo zamislite koliko vremena bi vam trebalo da zakažete 30 sastanak sa stranim retailerima u njihovim zemljama te novaca da platite sve letove i putne troškove? Naš event upravo nudi savršeno rješenje za sve one limitiranih budžeta, a željni su kvalitetnih internacionalnih kontakata i novih poslova.
Više o eventu:
RedStar.hr
Facebook: Retail Matchmaking Event
Retail Matchmaking - Brochure (pdf)