Javni natječaj
Natječaj za dizajn vizualnog identiteta HZZO
Autor/izvor: DAZ 15/09/2012
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje provodi sveobuhvatnu reformu poslovnih procesa, čija se realizacija planira u četverogodišnjem mandatnom razdoblju započetom ove godine, a suvremen karakter HZZO-a treba postati očit i kroz elemente vizualne komunikacije.
Usvajanje novog vizualnog identiteta jedan je od važnih vidljivih koraka prema izgradnji prepoznatljive, pozitivne slike HZZO-a kao ustanove u koju korisnici prava iz zdravstvenog osiguranja imaju povjerenje temeljeno na kvaliteti, brzini i kontinuiranom unaprjeđenju razine usluga.
Raspisivač želi ustanoviti nov, suvremen, komunikativan i dojmljiv vizualni identitet koji će jasno razlikovati HZZO od javnih i privatnih osiguravajućih društava te drugih javnih ustanova koje u nazivu imaju zdravstvenu komponentu. Novi identitet treba pratiti i podržavati razvoj HZZO-a kao tehnološki i etički suvremene institucije.
Rok za primanje natječajnih radova je 12. listopada 2012. godine do 10:00 sati.
Službeni poziv na sudjelovanje u natječaju i potpunu natječajnu dokumentaciju zainteresirani mogu preuzeti na stranici Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske.
Ocjenjivački sud natječaja čine prim. Siniša Varga, dr.med.dent., Nenad Korkut, dr.med.spec.ortoped, Sanja Milanović, dr.med., Ivan Doroghy, dizajner, profesor na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Ira Payer, dizajnerica. Tri nagrade iznose 20.000, 10.000 i 5.000 kn.
Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja vezana uz projektni zadatak natječaja, kao i o općim uvjetima natječaja isključivo putem elektroničke pošte na adresu.
Rok za postavljanje pitanja vezanih uz projektni zadatak natječaja i za opće uvjete natječaja je do 5. listopada 2012. godine.
Odgovori na postavljena pitanja bit će putem Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske dostavljeni svim natjecateljima koji su preuzeli natječajnu dokumentaciju.