Natječaj
Natječaj za kreativni novinski oglas
Autor/izvor: DAZ 19/03/2012
BestYET (best young european team) europsko je natjecanje mladih kreativaca u osmišljavanju idejnih rješenja za novinske oglase u skladu s predloženom temom. Ovogodišnji zadatak je osmisliti novinski oglas za neki suvremeni high-tech gadget, ali za publiku iz 20-ih godina prošlog stoljeća. Natječaj traje do 01.04.2012., a prijaviti se mogu kreativci (timovi od dvoje) starosti do 28 godina.
U nastavku pročitajte sve o natječaju bestYET:
Što je bestYET:
bestYET (best young european team) europsko je natjecanje mladih kreativaca u osmišljavanju idejnih rješenja za novinske oglase u skladu s predloženom temom.
Pobjednici osvajaju jednogodišnju edukaciju kroz programe za Art Direction i Copywriting u WantAd School (reklamnaskolica.hr) u Zagrebu te sudjeluju u internacionalnom natjecanju na kojemu imaju priliku nadmašiti timove ostalih europskih zemalja i osvojiti glavnu nagradu – odlazak u Cannes na dodjelu Zlatnih lavova!
Vrlo je jednostavno, postoje dva kruga.
-
Online kvalifikacijsko natjecanje: U ovom krugu žiri sastavljen od art directora i marketinških stručnjaka vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj odabrat će dva najbolja rada koja prolaze u finale što će se održati u Oslu. Temu ovog kvalifikacijskog kruga možete pronaći na ovoj stranici uz upute kako se prijaviti.
-
Internacionalno natjecanje: U finalu se natječu najbolji mladi kreativci iz mnogih europskih zemalja kako bi dokazali svoje sposobnosti, i naravno, osvojili glavnu nagradu! Ovdje su pravila malo drugačija, računala se smiju koristiti isključivo za istraživanje zadane teme, ali se koncept oglasa crta i piše rukom te predstavlja uživo žiriju koji je sastavljen od najboljih europskih art direktora.
Natjecanja će se održati u organizaciji Styria Hrvatska – medijski servisi d.o.o.
Više informacija na info@bestyet.com.hr, 091/6300591, 091/6300583 ili www.bestyet.org
A koja je tema?
Retro je uvijek IN
Vremeplov postoji. Kopirajter i dizajner spremaju se ući u njega i spojiti naizgled nespojivo. Na displeju piše ‘1920. godina’. Budućnost se okreće prošlosti po mnogim pitanjima. U modi, osobnom stilu, glazbenom izričaju, čak i industrijskim pakiranjima proizvoda – novi “chic“ ne može tako lako pobjeći od slavnog retro vala. Ili možda može? Pitanje se postavlja samo - kako izgleda novi (ne)reciklirani trend kojemu idemo u susret?
Evo zahtjevnog zadatka za bestyetovce iz 2012: osmisliti novinski imidž-oglas za mobitel (ili za BMW X1, računalo, DVD, neki high tech gadget tj. bilo što proizvedeno poslije 2000…) za target skupinu iz 20-ih godina prošlog stoljeća! Kako prodati proizvod koji je njima nepojmljiv, a vi ste iz budućnosti i vaše poznavanje dizajna i kopirajtinga nije iz tog vremena? Hoće li vas shvatiti?
Tko može sudjelovati?
Na bestYET mogu se prijaviti timovi od dvoje kreativaca do 28 godina. Bez obzira na to jeste li profesionalci u industriji oglašavanja, studenti koji misle da bi svojim idejama donijeli dašak svježine na hrvatsku reklamnu scenu ili kreativci entuzijasti, slobodno se prijavite.
Zašto se prijaviti?
Zato što dva najbolja tima osvajaju jednogodišnju edukaciju kroz programe za Art Direction i Copywriting u WantAd School (reklamnaskolica.hr) u Zagrebu te ih šaljemo na europsko natjecanje mladih kreativaca u Oslo, a pobjeda nad internacionalnom konkurencijom najboljem timu osigurava posjet Cannesu u vrijeme dodjele Zlatnih lavova, najprestižnijega svjetskog festivala oglašavanja.
Tko se nalazi u žiriju?
Ove godine radove ocjenjuje žiri koji čine iskusni i oštrooki art directori i marketinški stručnjaci vodećih dnevnih novina u Hrvatskoj:
-
Goran Bašić, art direktor, 24sata
-
Tomislav Botić, art direktor, Večernji list
-
Branimir Klarić, zamjenik art direktora, Večernji list
-
Jasminka Đaković, brand manager, Večernji list
-
Alice Almer, direktorica promocije i prodaje, Večernji list & 24sata
-
Radovan Klaić, član Uprave, Večernji list & 24sata
-
Oleg Amelin, kreativni direktor, Red Point
Koja su pravila natjecanja?
-
Jedan tim se uvijek sastoji od dvoje ljudi (uobičajeno "copywriter & artist" kombinacija).
-
Radovi za online kvalifikacijsko natjecanje zaprimaju se do 1. travnja 2012. godine u ponoć.
-
Radovi se u elektronskom obliku šalju na e-mail adresubestyet@bestyet.com.hr
-
Uz rad, potrebno je navesti ime tima te osobne podatke članova (ime, prezime, adresa, kontakt telefon).
-
Prijavljeni radovi ocjenjuju se ocjenama od 1 do 5
-
Dva rada s najboljim prosjekom ocjena pobjeđuju (bude li više radova dijelilo pobjedničko mjesto, radovi koji su imali istu ocjenu prolaze još jedan krug glasovanja).
-
Svako glasovanje odvija se individualno i tajno.
-
Svaki član žirija odlučuje samostalno i autonomno, u skladu sa svojim stručnim znanjem, ugledom i iskustvom.
-
Pri odlučivanju članovi žirija ocjenjuju kreativnost, kvalitetu izvedbe prijavljenog rada te njegovu sukladnost sa zadanom temom natjecanja.
-
Svi članovi žirija ravnopravno glasuju i sudjeluju u ocjenjivanju radova prijavljenih na kvalifikacije za nacionalno finalno natjecanje mladih kreativaca best YET.
-
Rezultati online žiriranja objavit će se na web-straniciwww.bestyet.com.hr 10. 4. 2012. godine.
-
Dva pobjednička tima predstavljat će Hrvatsku na internacionalnom natjecanju best YET u Oslu od 10. do 12. 5. 2012. godine.