Mobilna aplikacija
Zagreb Be There – najbolja aplikacija turističke promocije u Europi
Autor/izvor: DAZ / lauba.hr 15/06/2015
Mobilna aplikacija za turiste "Zagreb Be There" nastala suradnjom Turističke zajednice grada zagreba i agencija Bruketa&Žinić OM i Brlog osvojila je nagradu kao najbolji digitalni projekt turističke promocije u Europi na europskom festivalu turističke promocije Tourism & Strategy u Parizu
Na prvom europskom festivalu turističke promocije Tourism & Strategy održanom u Parizu u konkurenciji 30 gradova iz 20 europskih zemalja aplikacija „Zagreb Be There“ hrvatskih autora iz agencija Brlog i Bruketa&Žinić OM osvojila je prvu nagradu kao najbolji digitalni projekt turističke promocije u Europi.
Zagreb Be There posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske putove za obilazak glavnoga grada Hrvatske uz pomoć pametnih telefona. Aplikacija za sada nudi pet mogućih ruta od kojih svaka predstavlja Zagreb na ponešto drugačiji način, poput rute Space Explorer na kojoj se nalaze lokacije svih prizemljenih planeta sunčeva sustava iz umjetničkih instalacija Ivana Kožarića i Davora Preisa. RutaHidden Spots primjerice otkriva posljednji gornjogradski bunar, napušteno groblje u Jurjevskoj ulici ili oslikanu vodenu pumpu iz serije Pimp my Pump posvećenu Dinu Dvorniku. Na ruti Indie Zagreb nalaze se primjerice Muzej ulične umjetnosti ili spomen-ploča Tomislavu Gotovcu „Zagreb, volim te“ u Ilici te LAUBA – Kuća za ljude i umjetnost. Tu su još i rute Refreshing Zagreb i Classic Zagreb.
“Aplikacija funkcionira na iPhone i Android sustavima mobilnih uređaja, a temelji se na popularnom gamification principu preuzetom iz računalnih igara. Tako se turisti koristeći Zagreb Be There trebaju virtualno chekirati odnosno prijaviti na svakoj lokaciji do koje stignu, a kada dovrše rutu čekaju ih nagrade poput popusta za Muzej Prekinutih Veza, Laubu, Tehnički muzej, ZOO, te Next Bike bicikle”, pojasnio je kreativni direktor digitalne agencije Brlog Tin Kadoić.
Aplikacija će se od 15. Lipnja 2014. moći downloadati s mikrostranice betherezagreb.com ili putem QR koda na lecima koji će se moći pronaći na svim važnijim turističkim punktovima u Zagrebu. Aplikacija je ove godine osvojila i nagradu MIXX na Danima komunikacija u Rovinju, kao najbolja hrvatska mobilna aplikacija. Nagrade struke, kao i dobre reakcije korisnika, posjetitelja Zagreba, rezultirat će ovog ljeta i novim zanimljivim rutama u aplikaciji - najavili su iz turističke zajednice grada Zagreba.
Video možete pogledati na linku http://www.betherezagreb.com/
Bruketa&Žinić OM je višestruko nagrađivana grupa agencija za tržišno komuniciranje s uredima u Zagrebu, Beču, Beogradu i Bakuu (Azerbajdžan) koja je ove godine uvrštena među 17 vodećih neovisnih reklamnih agencija na svijetu prema britanskom časopisu Campaign, a 2013. ju je američki AdAge proglasio najboljom malom internacionalnom agencijom na svijetu. Digitalna agencija Brlog dio je iste grupe, a specijalizirana je za sve oblike digitalnih i interaktivnih komunikacija.
Više informacija na poveznicama:
http://www.betherezagreb.com/
http://www.zagreb-touristinfo.hr/
http://bruketa-zinic.com/hr/
http://brlog.biz/