Opis
S obzirom na rubni položaj parcele u odnosu na grad, traženu namjenu i opseg, gravitacijsko područje i uži ambijent, te zahtijev da objekt bude nezaobilazni landmark s jasnim odnosom prema vremenu u kojem nastaje, isplivale su neke zamisli koje su oblikovale koncept:
1. PLATFORMA
Platforma, odignuta od tla, na sebi nosi javne sadržaje i na visini od 14 metara afirmira „novo prizemlje“ s pogledom na Savu i Jarun s jedne strane i kaotičnu gradsku aveniju s druge strane. Simbolički – izdiže se iz „Blata“. Kroz centralno dvorište, otvorenim stepenicama penje se na unutarnji trg i kroz polujavni izložbeni prostor i prostor caffe bara izlazi na platformu.
2. STAKLENI VOLUMEN
Na platformu se slažu manji elementi koji u horizontalnom i vertikalnom smjeru grade zadani program. Ujednačenim rasterom, manji se elementi povezuju u jedinstvenu staklenu masu a...
3. PASPARTU
... ideju slaganja preuzima i potencira šest velikih, prozračnih prizmi – okvira.
Sol LeWitt: „ The form itself is of very limited significance; it becomes the grammar of the whole work.“
Bijeli okvir – „trodimenzionalni paspartu“, postaje medij putem kojeg objekt komunicira s okolinom i korisnicima. Služi kao nosač rasvjetnih tijela kojima se stvara ambijent, ispisuju poruke po pročelju, najavljuju događanja. Također, služi kao nosač panoa, koji se po potrebi koriste u komercijalne svrhe. Okvir je dizajniran tako da uz jednostavne preinake aceptira sve nove tehnologije u oglašavanju i komuniciranju, s naglaskom na svjetlosne efekte, lasere itd. To je korak kojim Obrtnički centar zakoračuje dublje u 21. stoljeće.
Tip projekta |
Mix‐use |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2010 |
Lokacija |
Zagreb Ulica Blato |
Površina |
50000 - 100000 m2 |
Površina (brutto) |
63965 m2 |
|
|
Tvrtke koje sudjeluju
Grupa Grafička priprema