Opis
Upravo je ovaj nepravilni oblik volumena, proizašlog iz ''tvrdog'' urbanizma s maksimalno ostvarivom građevinskim bruto površinom i visinom na zadanoj lokaciji, preklopljen s traženim programskih sadržajima trgovačke i poslovne namjene, postavio osnovu koncepta daljne razrade i ''h/2'' oblikovanja. Geometrija ovog ''pravovolumena'' nametnula je prvobitnu razdiobu poslovnog dijela građevine na jedan niži i izduženiji orijentiran prema prilaznoj cesti i drugi visoki orijentiran prema Ljubljanskoj aveniji. Potreba smještaja trgovačkih sadržaja tipa shopping centra uvjetovala je oblikovanje zajedničke baze najveće moguće površine kroz 3 (pr+2), obzirom da prema stručnim pokazateljima centri ovog tipa loše funkcioniraju na više od tri etaže.
Tip projekta |
Mix‐use |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2009 |
Lokacija |
Zagreb SCZ Jankomir |
Površina |
50000 - 100000 m2 |
Površina (brutto) |
100000 m2 |
|
|
Tvrtke koje sudjeluju
UPI-2M Autor
Nagrade preko natječaja
Jedna od tri jednakovrijedne IV NAGRADE (Natječaj za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja Poslovne zgrade na području SCZ Jankomir u Zagrebu) 06.05.2009