Opis
Osim ostvarenog urbaniteta mikrolokacije nova visoka zgrada u Jankomiru posjeduje i vlastiti urbanitet uslijed svoje otvorenosti za udomljavanje najrazličitijih urbanih, u ovom trenutku još nedefiniranih sadržaja. Suvremeni neboder sve više postaje kontejner za prihvaćanje heterogenih hibridnih programa
unutar jedinstvene neutralne ovojnice. Konstrukcija oslobađa površinu etaža tako da se ovi programi mogu nesmetano razvijati u skladu s njihovim specifičnim prostorno – funkcionalnim zahtjevima. Ovakav pristup omogučiti će da novi neboder zahvaljujući očekivanoj gustoći urbanih sadržaja, uz odgovarajući ikonički
identitet, postane jedan od značajnijih zagrebačkih repera.Funkcionalna organizacija, sukladno hibridnom konceptu, maksimalno je
fleksibilna. Ipak, inicijalni vertikalni zoning namjena je uspostavljen, a također i
sustav vertikalnih i horizontalnih komunikacija kojim je omogućena željena fleksibilnost. Podzemne etaže namjenjene su parkiranju. Dio prve podzemne etaže pogodan je za supermarket s pripadajućim skladištima. Etaže baze, prizemlje, prvi, drugi kat i aktivni krov namjenjeni su komercijalnim urbanim sadržajima organiziranim kao mall. U sredini tlocrta prizemlja je lobby poslovnih tornjeva. Sadržaji koji se, ovisno o potražnji mogu očekivati u ove četiri komercijalne etaže su različite trgovine, i usluge, manji kongresni centar pogodan za različita događanja smješten na prvom katu, sadržaji za sport, rekreaciju i njegu tijela i sl.
Na krovnoj terasi su ugostiteljski sadržaji, a moguć je i dječji vrtić za dvije grupe, s otvorenim prostorom na krovu.
Tip projekta |
Mix‐use |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2009 |
Lokacija |
Zagreb SCZ Jankomir |
Površina |
50000 - 100000 m2 |
Površina (brutto) |
83018 m2 |
|
|
Tvrtke koje sudjeluju
Entasis d.o.o. Autor
Nagrade preko natječaja
I. nagrada (Natječaj za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja Poslovne zgrade na području SCZ Jankomir u Zagrebu) 06.05.2009