Mala škola arhitekture - PROSTOR za DRUGE

19.05.2017 - 09.06.2017

Predmet ovogodišnjih sedam radionica za srednjoškolsku djecu je javni prostor u kojem sve manje aktivno i s razumijevanjem sudjelujemo.

PROSTOR za DRUGE

Projekt PROSTOR zaDRUGE nastao je u okviru projekta  Mala škola arhitekture i nadovezuje se na okvir dosadašnjih radionica za osnovno školsku djecu  PROSTORiJA koje u ciklusu od sedam radionica približavaju djeci osnovne elemente  arhitekture i urbanizma - od forme i funkcije preko simboličkih vrijednosti  do isticanja važnosti osobnog angažmana. Predmet ovogodišnjih sedam radionica za srednjoškolsku djecu je javni prostor u kojem sve manje aktivno i s razumijevanjem sudjelujemo. Kroz radionice polaznicima želimo istaknuti nedjeljivost javnog prostora od uloge korisnika te važnost razvoja kritičkog mišljenja o prostoru.

Vezana događanja

19/05/2017 - 19/05/2017

Održana radionica Male škole arhitekture - PROSTOR zaDRUGE

Radionicom 'Veze i odmorišta' započeo je ciklus Male škole arhitekture za srednjoškolce.

19/05/2017 - 19/05/2017

Mala škola arhitekture - radionice za srednjoškolce

Novi ciklus radionica Male škole arhitekture za srednjoškolce Prostor Zadruge započinje radionicom koja se bavi javnim prostorom Gornjeg grada. Istražujemo veze (ulice, stube, prolazi, tuneli) i gradske plohe (trgovi, tržnice, parkovi, dvorišta). Kroz osmišljene zadatke sudionici uče misliti i promatrati prostor kojim se kreću, opažati njegove karakteristike i različitosti kako bi postali aktivni sudionici gradskog života i osvijestili značenje javnog prostora za pojedinca i za zajednicu. Radionicu vode arhitektice Daša Manojlović i Mateja Markešić, a predviđeno je trajanje radionice od 120 minuta s početkom u 18h pod arkadama na Dolcu.

09/06/2017 - 09/06/2017

Mala škola arhitekture za srednjoškolce PROSTOR za DRUGE

Predmet ovogodišnjih sedam radionica za srednjoškolsku djecu je javni prostor u kojem sve manje aktivno i s razumijevanjem sudjelujemo. Kroz radionice polaznicima želimo istaknuti nedjeljivost javnog prostora od uloge korisnika te važnost razvoja kritičkog mišljenja o prostoru.

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.