Opis
Promet
Na gornjem se dijelu formira cesta u trasi već postojećeg makadamskog puta. Na sjevernom se dijelu ta cesta zaključuje okretištem i na taj način omogućuje neometanu cirkulaciju prometa. Ista se ta cesta u blizini vrtića povezuje s cestom koja se proteže sjeverno-zapadnim dijelom parcele te se time rasterećuje vanjska, postojeća cesta.
Na južnom se dijelu formira gradska ulica čiji je koridor postavljen osno na granicu zone obuhvata. Sjevernim dijelom koridora prolazi servisna ulica na koju se nadovezuju ulazi i izlazi iz garaža i nekoliko parkirališnih mjesta. Dodir južne ceste i ostalih gradskih ulica, zbog poboljšanja protočnosti prometa, rješava se kružnim tokovima.
Parkiranje:
-Gornji dio-na sjevernom dijelu područja parkiranje se djelomično rješava podzemnim garažama koje se protežu između objekata te ispod novonastalih ulica. Na taj se način nastavlja struktura gradnje te se postiže funkcionalnost i ekonomičnost gradnje.
-Donji dio-Garaže se formiraju u tri dijela te time slijede faznost gradnje pripadajućih objekata. Garaže su predviđene u dvije etaže –gornja je namijenjena zaposlenicima poslovnih prostora, a donja je predviđena za stanare, uz to se u donjoj etaži nalaze servisni prostori stanova i poslovnih prostora.
Biciklističke staze:
-Biciklističke su staze predviđene u koridoru gornje i donje ceste, nalaze se s obje strane ulice te su jednosmjerne. Nadovezuju se na šire područje jer se između ostaloga nastavljaju na zelene površine sjeverno od navedenog područja.
Pješačke staze:
-Promišljenim planom pobrinuto je da se pješačke staze međusobno nadovezuju jedna na drugu između struktura objekata, a istodobno se nadovezuju i na bližnje pješačke staze provedene po šumi i zelenim površinama.
Uređenje krajobraza:
-Područje jezera očuvano je te se uređuje u što prirodnijem obliku zato ni nikakvi veći građevinski zahvati koji bi narušili već uspostavljenu prirodnu ravnotežu nisu predviđeni. Uređenje u okolici jezera koncipirano je u smislu programskog obogaćivanja tih prostora za stanovnike i posjetioce.
Etapnost izvedbe:
-Koncept gradnje u zoni obuhvata formira dvije odvojene cjeline: zonu M1 na Mullerovom bregu i zonu M2 u podnožju brijega. Njihovo izvođenje kao i funkcioniranje nije suovisno, što u tom smislu omogućava etapnost, odnosno izvedbu neovisno jedna o drugoj.
Tip projekta |
Urbanizam |
Status projekta |
Natječaj |
Godina projektiranja |
2010 |
Lokacija |
Zagreb Mullerov breg |
Površina |
200000 - 300000 m2 |
Površina (brutto) |
281000 m2 |
|
|
Tvrtke koje sudjeluju
HABITAT d.o.o. Autor