Poslovna zgrada na Jankomiru

Pleština, Alan Leo, Projektni tim
Stantić Brčić, Tamara, Projektni tim
Zmiša, Ivica, Projektni tim
Pleština, Anamaria, Projektni tim
Stipe, Filipović, Projektni tim

Opis

Upravo je ovaj nepravilni oblik volumena, proizašlog iz ''tvrdog'' urbanizma s maksimalno ostvarivom građevinskim bruto površinom i visinom na zadanoj lokaciji, preklopljen s traženim programskih sadržajima trgovačke i poslovne namjene, postavio osnovu koncepta daljne razrade i ''h/2'' oblikovanja. Geometrija ovog ''pravovolumena'' nametnula je prvobitnu razdiobu poslovnog dijela građevine na jedan niži i izduženiji orijentiran prema prilaznoj cesti i drugi visoki orijentiran prema Ljubljanskoj aveniji. Potreba smještaja trgovačkih sadržaja tipa shopping centra uvjetovala je oblikovanje zajedničke baze najveće moguće površine kroz 3 (pr+2), obzirom da prema stručnim pokazateljima centri ovog tipa loše funkcioniraju na više od tri etaže.

Tip projekta Mix‐use
Status projekta Natječaj
Godina projektiranja 2009
Lokacija Zagreb
SCZ Jankomir
Površina 50000 - 100000 m2
Površina (brutto) 100000 m2

Tvrtke koje sudjeluju
UPI-2M Autor

Nagrade preko natječaja
Jedna od tri jednakovrijedne IV NAGRADE (Natječaj za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog rješenja Poslovne zgrade na području SCZ Jankomir u Zagrebu) 06.05.2009

Komentari

Morate biti logirani kako bi mogli komentirati.
SLOŽI PROJEKTE PO


STATUS






VRSTA






















BUDŽET




NAGRADE
Samo nagrađeni








Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:


Medijski partneri:


Donatori: