Studentski projekt

45 škola i 15 školskih lođa

Autor/izvor: DAZ 28/02/2012

Studenti Studija arhitekture (FGAG Split), unutar kolegija Radionica arhitektonskog projektiranja 3, radili su projekt osnovne škole u Zadru i školske lođe u Bibinju. Studentski radovi su prezentirani u Zadru, u Kneževoj palači, na izložbi koja je otvorena 24.02.2012. Najkvalitetniji studentski rad školske lođe bit će izabran tokom 2012. godine i pripremljen za izgradnju uz samu školu u Bibinju.

Studij arhitekture (FGAG) iz Splita u suradnji sa Upravnim odjelom za društvene djelatnosti Zadarske županije osmislio je novi tip prostora - Školsku lođu, kao mjesto za aktivno učenje i boravak unutar škole, ali van formalne nastave.

Školska lođa je prostor u kojem se mogu razvijati suvremeni oblici edukacije i odnosa prema znanju, aktivnije sudjelovati u odgoju i poticajnim sadržajima unaprijediti slobodne vrijeme učenika.

To je mjesto gdje znanje i odgoj djeca usvajaju kroz igru, samostalan rad, putem novih tehnologija, kroz vannastavne aktivnosti i u manje formalnoj interakciji sa vršnjacima, djecom drugih uzrasta, nastavnicima, roditeljima i susjedima. Istovremeno školska lođa je i javni prostor mjesta, prostor lokalnih društvenih događanja, kojim škola razvija svoju ulogu društvenog središta pod okriljem znanja i kulture.

Studenti Studija arhitekture (FGAG Split) izradili su 15 projekata školske lođe za Osnovnu školu Stjepan Radić u Bibinjama, u suradnji sa upravom i nastavnicima i kroz likovnu radionicu sa učenicima škole. Prezentirani studentski radovi razraditi će se do gotovih projekata, a najkvalitetniji među njima biti će tijekom 2012. godine izabran i pripremljen za izgradnju uz samu školu u Bibinjama.

Ovaj jednostavni projekt početak je dugoročne suradnje na izgradnji školskih lođa i u drugim školama zadarske županije. Njegova posebna uloga je na promicanju suradnje sveučilišta na rješavanju aktualnih društvenih pitanja.



Druga izložba Osnovna škola Bokanjac predstavlja 45 studentskih radova za lokaciju Bokanjac u Zadru gdje se priprema izgradnja nove škole. Ovaj pregled arhitektonskih rješenja pomaže u sagledavanju potencijala lokacije i prostornih kvaliteta škole koje se tu mogu ostvariti.

Studij arhitekture
Fakultet građevinarstva, arhitekture i geodezije - Split
Radionica arhitektonskog projektiranja 3
Voditelji: Iva Letilović, Idis Turato
Asistenti: Dinko Peračić, Hrvoje Bartulović
Demonstrator: Stjepan Miketek

Zadarska Županija
Upravni odjel za društvene djelatnosti
Pročelnik Ivan Šimunić prof

Osnovna škola Stjepana Radića Bibinje
Ravnateljica Mirka Sikirić

Više o inicijalnoj ideji i studentskim projektima pročitajte na blogu Idisa Turata.

U nastavku pogledajte fotografije s otvorenja izložbe u Kneževoj palači u Zadru.












 

Rezultati

Dječji vrtić Sloboština

27/11/2024

Rezultati natječaja za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog  rješenja DJEČJEG VRTIĆA SLOBOŠTINA U ZAGREBU

 

Rezultati

Dječji vrtić Jarun

11/09/2024

Rezultati natječaja za izradu arhitektonsko-urbanističkog rješenja DJEČJEG VRTIĆA JARUN

Rezultati

Dom za starije Dubrava

30/08/2023

Rezultati natječaja za izradu urbanističko-arhitektonskog rješenja DOMA ZA STARIJE DUBRAVA.

  • Rezultati

    Dječji vrtić Sloboština

    27.11.2024.

    Rezultati natječaja za izradu idejnog arhitektonsko-urbanističkog  rješenja DJEČJEG VRTIĆA SLOBOŠTINA U ZAGREBU

     

  • Rezultati

    Dječji vrtić Jarun

    11.9.2024.

    Rezultati natječaja za izradu arhitektonsko-urbanističkog rješenja DJEČJEG VRTIĆA JARUN

  • Rezultati

    Dom za starije Dubrava

    30.8.2023.

    Rezultati natječaja za izradu urbanističko-arhitektonskog rješenja DOMA ZA STARIJE DUBRAVA.



 





Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:

 


Medijski partneri:

 

 


Donatori:



 



 

 


 



Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:



Partneri:



Medijski partneri:



Donatori:


  •  

 

Društvo arhitekata Zagreba
Trg bana Josipa Jelacica 3/1
t +385 1 4816151
daz@d-a-z.hr

DAZ bilten:

Prijavite se
Copyright ©2024 DAZ.