edukacija i druženje srednjoškolaca

Crtanje je krenulo

Autor/izvor: DAZ 20/01/2019

Započelo je Crtanje u DAZ-u, u terminu nedjeljom u 10h okupljaju se srednjoškolci zainteresirani za upis na arhitektonski i srodne fakultete.

Društvo arhitekata Zagreba i za narednu godinu provodi pripreme za prijemni ispit na arhitektonski i srodne fakultete za 2019. godinu.

Uvjereni smo da je edukacija i pomlađivanje članstva naša obaveza i prilika za poboljšanje sveukupnog razumijevanja odnosa prema okolišu, društvu i vremenu u kojem živimo.

Pripreme pod mentorstvom arhitektice Anete Mudronje Pletenac provodit tim mladih kolega, prošlogodišnjih polaznika priprema, Sara Kukor i Paolo Kapović Šamanović.

Aneta Mudronja Pletenac uz svakodnevnu se praksu niz godina bavi edukacijom u vizualnim umjetnostima i arhitekturi, jedna od voditeljica i autorica DAZ-ovog programa za osnovnoškolce Mala škola arhitekture – Prostor i ja, programa za srednjoškolce Prostor ZA druge, bila je dio tima za provedbu programa Arhitektura i djeca u suradnji s HKA i Međunarodnim udruženjem arhitekata (UIA) koji je organizirao i proveo međunarodni simpozij HURA arhitektura 2009. godine. Organizirala je i vodila dvosemestralni ciklus radionina Oblikovnica za osnovnoškolsku djecu u Laubi o načinima razumijevanja suvremene umjetnosti za djecu.

Pripreme se provode u području znanja prostorne percepcije i crtanja.

Rezultati

Gradska knjižnica Grada Zagreba - PAROMLIN

28/02/2019

Objavljujemo rezultat Natječaja GRADSKE KNJIŽNICE GRADA ZAGREBA-PAROMLIN

Novosti

Program rada + članarine za 2019.

29/01/2019

Donosimo program rada DAZ-a te zahvaljujemo svim članovima koji plaćanjem članarina podupiru djelovanje DAZ-a kroz programe, sekcije i natječaja. Pozivamo Vas na uplatu članarine za 2019. godinu

Rezultati

Natječaj Dvorana za bacačke discipline Mladost

24/11/2018

Objavljujemo rezultat Natječaja za bacalište u sklopu Sportskog parka „Mladost“






Program je realiziran uz potporu 
 Grada Zagreba


Potpora:


Partneri:


Medijski partneri:


Donatori: