PROSTOR za DRUGE
Projekt PROSTOR zaDRUGE nastao je u okviru projekta Mala škola arhitekture i nadovezuje se na okvir dosadašnjih radionica za osnovno školsku djecu PROSTORiJA koje u ciklusu od sedam radionica približavaju djeci osnovne elemente arhitekture i urbanizma - od forme i funkcije preko simboličkih vrijednosti do isticanja važnosti osobnog angažmana. Predmet ovogodišnjih sedam radionica za srednjoškolsku djecu je javni prostor u kojem sve manje aktivno i s razumijevanjem sudjelujemo. Kroz radionice polaznicima želimo istaknuti nedjeljivost javnog prostora od uloge korisnika te važnost razvoja kritičkog mišljenja o prostoru.
|
26/05/2017
- 26/05/2017
U sklopu novog ciklusa radionica Male škole arhitekture za srednjoškolce Prostor Zadruge, u Društvu arhitekata Zagreba održat će se drugi blok radionica čiji će fokus biti fenomenološki doživljaj prostora. Kroz niz zadataka sudionike se osvještava kako sve opažamo prostor i na koji način prostor, osim formalnih oblikovnih karakteristika, evocira emocije i aktivira osjetila.
|
|
19/05/2017
- 19/05/2017
Radionicom 'Veze i odmorišta' započeo je ciklus Male škole arhitekture za srednjoškolce.
|
|
19/05/2017
- 19/05/2017
Novi ciklus radionica Male škole arhitekture za srednjoškolce Prostor Zadruge započinje radionicom koja se bavi javnim prostorom Gornjeg grada. Istražujemo veze (ulice, stube, prolazi, tuneli) i gradske plohe (trgovi, tržnice, parkovi, dvorišta). Kroz osmišljene zadatke sudionici uče misliti i promatrati prostor kojim se kreću, opažati njegove karakteristike i različitosti kako bi postali aktivni sudionici gradskog života i osvijestili značenje javnog prostora za pojedinca i za zajednicu. Radionicu vode arhitektice Daša Manojlović i Mateja Markešić, a predviđeno je trajanje radionice od 120 minuta s početkom u 18h pod arkadama na Dolcu.
|
|
09/06/2017
- 09/06/2017
Predmet ovogodišnjih sedam radionica za srednjoškolsku djecu je javni prostor u kojem sve manje aktivno i s razumijevanjem sudjelujemo. Kroz radionice polaznicima želimo istaknuti nedjeljivost javnog prostora od uloge korisnika te važnost razvoja kritičkog mišljenja o prostoru.
|